April 22, 2012

Sahabat , Aku sayang kau :')




aku tau kita dah makin jauh sahabat .
merasakannya persahabatan yang erat hampir rapuh
sahabat .
aku sayang kau sangat .
kalau aku dah sayang sahabat aku sangat - sangat
aku pasti akan sentiasa call orang tuh .
rasanya macam tak lengkap hidup kalau tak dgr suara kau
:') suara kau sedap .
kau antara yang tak kisah suara aku yg macam katak puru ni .
aku ingat first time perkenalan kita .
perkenalan yang sungguh bermakna .
perkenalan dengan perkenalan yang sahabat kita yang lagi satu sudah kembali ke rahmatullah .
esok 23 hari bulan .
bermakna dah 6 bulan die di sana
semoga dia dicucuri rahmat kehendakNYA .
tapi skrg kau da berubah la .
kau ada dia . dia sentiasa di sisi kau . bergosip dengan dia
bergelak ketawa dengan dia . bergembira dengan dia . manalah tau slalu call dia kot kann :')
aku ? ase macam dipinggirkan . aku  rasa mcam dipersisihkan . aku rasa macam . -sigh-
ramai owg suka kawan dengan kau .
kau pandai ambik hati org , kau pandai berbual dgn dierowng smpai dieowng suke gila kawan ngan kau .
aku ? mcm rusa masuk kampung . termangu mangu je.
no matter la klo tade sape nak kawan ngan aku KAN !
aku slalu ganggu kau . slalu kacau kau . slalu tepon kau . maybe wktu tu menganggu kau je kan kan kan .
bile dapt sembang ngan kau , aku rase mcm hapy sngt . mcm sembang depan mata .
aku selalu cite kat kawan2 aku kau bestie aku yg aku syg gila .
aku tak kisah la duet kredit aku habis hnye kerana nak call kau !
tapi aku nak kau tahu . aku syg gila at kau .
bila dierowng ckp pasal kau . aku dgr je . kau baik . kau peramah . kau bla bla bla
dan mereka anggap kau BESTIE die sngt2 .
aku tau aku juga bnyk bestie .
tp dlm bnyk2 bestie , kau je yg slalu aku ingat .
kau je yg slalu aku syg .
ape2 hal aku cri kau dulu .
berita gembira aku cri kau dulu .
aku suka dgr kau happy bile aku ckp berita gembira tuh ,
seronok wehh waktu tuh .
mana bole aku lupa .
tapi tak kisah la kau wat cmne pun kat aku .
semuanya dah berubah . -maybe-
kau yang berubah atau aku yang berubah
aku ta nak salah kan kau
sebab kau sahabat aku yg aku syg gila
tape . its ok .
aku asa mmg salah aku nihhhh .
aku yang lalai dengan kau
aku yang tak mampu nak buat kau tersenyum sepnjg masa
aku yang tak pandai nak pujuk kau tatkala kau sedih
sorry sahabat aku tak pandai jaga hati kau .

Sorry Sahabat .
Hari ni
Wktu ni
Aku menangis jua kerana mu .
Tolong la ya Allah .
jangan putuskan silaturrahim kami ni
aku syg die sngt2

No comments: